Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

Yes, Yes, Yes :)))



Kolla, kolla, vad bidde det......jo det bidde semlor i alla fall, mmmm dom här ska göras strax före handbollen....Den som väntar på något gott :)))

Äta bör man annars dör man. Vad blir det till middag då?
Ja vad kan det bli av det här?


Jaaa jag är så himla hungrig, skulle kunna äta små gröna apor vid det här laget. Men jag måste vänta en stund till, men allt är nu klart till att bara stoppa i ugnen så man hinner äta gott och väl innan matchen börjar.

Semlorna gjorde jag bara av en halv liter i dag, brukar aldrig göra så liten deg. Men så började jag tänka, det är ju mycket bättre att göra mer när det tar slut, alltid färskare och sen blir det kanske inte över som det alltid brukar bli. Dom där påsarna som blir kvar i frysen när man nästan har förätit sig av semlor, dom får man alltid kasta. Inte bra, inte bra, man ska inte kasta någonting!!!!

Men nu är det alldeles strax dags, vad bidde det då för mat??

Jo Pizza, och massor med mozzarella :))))


Å sen blir det HANDBOLL :)))))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar