Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

Vad ska man göra till middag i kväll??

Såg inte detta ganska gott ut?



Ingredienser
600 g laxfilé
1/2 tsk citronpeppar
1 burk, 170 g kräftstjärtar
1 dl créme fraiche
2 msk majonnäs
3 msk hackad dill
1 msk hackad gräslök
Sätt ugnen på 225°
Lägg laxen på en plåt med bakplåtspapper och krydda med citronpeppar.
Låt kräftstjärtarna rinna av väl och blanda med créme fraiche, majonnäs, dill och gräslök.
Fördela över laxen och baka i ca 20 minuter.
Servera med potatis och sockerärter och en skål med citronklyftor. 

Mums!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar