Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

Så var det kväll igen!

Dagarna går så fort att man hinner inte med allt man ska göra. I går kväll var alla barnen hem och åt middag. Om jag så skulle laga en gryta av gråsten och gräs skulle dom vara tacksamma. Blev en hastigt påkommen middag, rörde ihop en köttbullsgryta med kokt potatis och dom tyckte alla att det var såååå gott.

I kväll blev det en middag av pasta, bacon, lök och creme fraiche, det var gott men det är aldrig lika gott att äta ensammen som när man är fler, därför är det så roligt när ungarna är hem och äter. Man blir glad över att umgås med dom alla.



I kväll ska jag verkligen försöka komma mig i säng i tid, är hopplös på att vara uppe alldeles för länge, så det har nog sin förklaring varför jag är så dödens trött på morgonen.  I morgon har jag lite mycket att göra så det vore bra att vara riktigt utvilad.

Ska inte glömma att slå en pling till dej syster yster, så du inte blir så arg på mig att jag aldrig ringer ;)
Men om jag av någon händelse skulle glömma av det så ser du i alla fall att jag tänkte på dej :)

Ser jag skylldig ut eller???

Jag vet faktiskt att jag är så mycket sämre på att höra av mig än vad  hon är. Skäms lite men va fasiken jag hatar att prata i telefon. Jag vill titta på den jag pratar med.
Får nog göra henne ett besök snart istället :)

Slutligen hoppas jag att ni alla får en riktigt trevlig kväll :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar