Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

Jaha......




Trodde som att vi hade några Svenska Killers med det här landslaget men istället var dom som några sömniga kattungar.

Skämt å sido, det syntes att dom inte spelade på fullaste allvar. Har ändå lite svårt att förstå att dom inte satsade lite mer. Det måste bara vara bättre att möta Spanien än Frankrike.
Tur att inte jag var på planen i alla fall, kände att jag skulle ha jagat dom Norska domarna och hängt upp dom i deras visselpipor, jakten skulle ha varit betydligt brutalare än den mellan Tom och Jerry.  Men för att inte skrämma upp omgivningen kan vi väl säga att jag hade varit den där elaka katten, skulle ha passat bra till dom övriga kattungarna då :))



Nu ska jag kolla på ghost whisperer och sen blir det natti, natti.
I morgon är det en ny dag med nya göromål......
Undra vad!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar