Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥Fredag :)

Så var det helg. Denna gång ska vi inte fara upp till stugan, känns konstigt men samtidigt skönt  vara hemma tillsammans för en gångs skull.

Lördag, söndag får vi ta det lugnt men till veckan måste vi köra bort lite skräp och skit som har samlats under flera månaders tid. Enligt väderleksrapporten skulle det bli kallt igen 25-30 grader, vi kan alltid hoppas att dom har fel, allt blir så mycket tyngre när det så kyligt.

Middagen i går blev succé, laxen blev jättegod så där har vi ett vinnande recept som kommer att göras fler gånger, det är roligt att prova på nya recept. Någonting som det var länge sedan jag åt var surströmming. I går hade jag upp ett il att att det sög efter det, få se kanske vi äter det någon dag under helgen :)


Var ute i går och och tittade efter en klänning eller långtunika. Hittade inte direkt någonting som jag skulle vilja ha. Det var en klänning från branting som finns på country by mail. Jag tycker att den är för dyr. 1595 är priset, men ganska snygg eller hur.


Tänk ett par gammelmodiga kängor till den här, snyggt :)

Dom hade en chal som jag tyckte var riktigt fin, den hade ett lite humanare pris.




1.595:- det är inte så mycket om det verkligen är en klänning man tycker om, en klänning som man vet med sig att man skulle använda mer än en gång. Det som är kruxet med den här är att den är vit, kommer att sluta med att jag måste ha en långtröja på den efter första gången, då har jag spillt någonting som inte går att få bort. Håller på att vara en riktig drällputte.

Nä nu är det nog dags att komma igång och få någonting gjort.
Ha en bra dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar