Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Kära Mor ♥


Kära lilla Mor.
Saknaden efter dej är så stor
Många ljusa minnen jag har
Dom hos mig alltid kommer vara kvar.

Dina varma mjuka händer
Som sakta strök min kind
Kan jag ännu känna som av en lätt sommarvind.

Alltid fanns du där för mig när något kändes svårt
Alltid ett tröstande ord
Ja för mig är du den allra bästa mamman på vår jord.

Du genom åren fick genomleva mycke
Kan inte förstå att du orkade hålla ihop allt i ett stycke
Kan inte förstå att du bittra ord skulle höra från nära och kära
Ibland jag önskar att det för dom är ett tungt kors att bära.

Ett liv som ditt man måste leva för att kunna dömma
Ett liv som ditt gav tunga minnen som aldrig någonsin gick att glömma.

Kära lilla Mor.
En handling ett ord, gör att jag till dej i tanken går
Jag har dej att tacka för att jag i dag här står
Med min egen underbara familj.

Kommer aldrig att glömma dej
Din kärlek till mig.

Tack mamma.



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar