Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

Kanske lite konstig

När jag satt här vid datorn och skrev ett mail på engelska så tangenterna brännde under fingrarna, både över frustration om stavningen och lite över vad jag egentligen ska skriva så sätter jag på låten med Chris Brown, With you och vips så går det så mycket lättare. Det är en av mina favoritlåtar.

Ett videoklipp från You Tube finns längre ner på sidan.


Det är då man börjar fundera över om man är en vanlig femtiåring. Jag har aldrig tyckt om tex dansbands musik. Har dansat mycket under mina dagar men aldrig tyckt om musiken att lyssna till. Har väl alltid tyckt om den poppiga stilen men om man nämner för någon äldre vilken musikstil man har tycker dom man är helt tokig.

Man kanske är tokig för sin ålder men det finns väl ingenting bättre än en låt som With you på hög volym när man ska städa, dammtrasan går som av sig själv i rasande fart :) Höjer volymen ännu mer och till och med dammsugningen går lättare, prova får ni se :)

Det är konstigt när man börjar tänka på det. Jag älskar gamla saker, gamla möbler, gamla kläder, gamla foton, gamla saker över huvud taget men med musiken är det helt åt det andra hållet.

Konstig eller inte, jag har tänkt fortsätta precis som jag är :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar