Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

Kärlek ♥

Läste på fb en som skrev.
-Det är tur jag har min man, jag älskar han, han stöttar mig i allt :)

Det var väldigt fint skrivet tycker jag. Hur ofta är det egentligen som man visar omgivningen hur mycket man uppskattar sin andra hälft. Hur ofta är det inte att man bara tar varandra för givet.

Det är något som jag med borde göra, för även jag har världens underbaraste man som alltid finns där i vått och torrt.

Vad vore jag utan honom.


Lite gamla och luggslita är vi efter 36 åt tillsammans.
Ändå är vi ingenting utan varandra.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar