Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Gamla ting ♥

Gammal affisch från 1920

Gammalt, gammalt ja men vackert, vackert :)
Jag verkligen älskar gamla ting, gamla affischer gamla tidningsurklipp gamla annonser, ja allt som är gammalt. Nåja inte riktigt allt kanske, men mycket i alla fall :)
Man har nog lätt att romantisera det förgångna!


Äro det så bra att vara kemiskt ren?





Tufft skulle det vara även på den tiden :)





Gott!



Säkert fina saker det här :)



Inte min grej, som säkert var väldigt vanligt förr i världen att sy
barnen deras kläder.


3.645 kronor för en bil, låter lite men säkert massor då.

Undrar just vad kan en sådan gammal gumma ha gjort för illa.

Vad skulle dom lite mindre vackra flickorna ha för tvål då?




Sist men inte minst en affisch från 30 talet.

Dom andra bildinläggen är från 20-40 talet :)
Allt verkade så romantiskt då :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar