Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

Lyrisk.....


Jag är helt lyrisk efter att ha sett matchen Sverige - Slovakien.

38 - 22 blev ställningen efter att Sverige har spelat den bästa match jag har sett på mycket, mycket länge. Man bara satt och njöt. Ja riktigt tyst var man inte för ibland skrek man ut glädjerop så hundarna trodde nog att det brann i knutarna, dom irrade runt och visste inte riktigt vad som hände :)

Nu tror jag inte att killarna ska promenera genom detta VM bara för att dom gjorde en så otroligt bra match i kväll, men just nu bara njuter man :)
Och önskar dom fortsatt lycka till.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar