Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

Strykdag :(

Var inne på Elins blogg i morse men där går det trögt. Uppdateringar på hennes sida är synnerligen sällsynta. Så fort jag inte har bloggat en dag så ringer hon och påpekar har du inte skrivit något i bloggen i dag mamma, jag får nog poscha henne jag också kanske hon kommer igång. Måste säga att hon har så fin bakgrund, tjejen som har gjort hennes bloggdesign har lyckats bra :)
Klicka på bilden för att se den större.

Det blev som ett vackert kort, dom är så fina alla tre :)
Spec. lilla Alba förstås ;)

Själv tycker jag att det är så roligt att fota allt möjligt. Så här på vintern hittar jag inga bra bildobjekt, beror kanske på att jag är en sommar människa. På sommaren finns det hur mycket som helst att föreviga. Bara det får tina lite och att solen får börja vara uppe lite mer kommer jag nog igång, ni förstår den här tiden på året har jag så gott som gått i idé.

NÄ NU JÄKLAR!!




Vet ni vad rittelittan ska göra nu, jo hon ska stryka så strykjärnet glöder. Jag har lyckats spara på mig så mycket strykning......Vad kan det bero på månne........Skulle det kanske, möjligen....... jaaaa....jag HATAR att stryka, men vet ni det hjälper inte, ingen annan stryker åt mig så det är bara att ta tjuren vid hornet.....eller kanske strykjärnet då och lägga på ett kol.

Ha en riktigt bra dag där ute :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar