Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Kolla in den här....

 
Var just inne på handplockat och kollade. Lite nya saker har dom fått hem men det måste komma mer snart. Såg tidigare på en almenacka, en svart en som dom hade, vilken tur att jag inte hann köpa den för nu har dom fått in en ännu finare.


Såg även att dom hade satt in en bild av hyllan jag köptet förra gången jag var där. Jag tycker den är jättefin, passade så bra på stugan :)




Så här blev resultatet där :)


Min lilla godishylla :)
Det står godis på hyllan ovanför också, så jag klarar mig nog ett tag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar