Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

Tråkigt....


Jag måste säga att det känns tråkigt att inte ha kvar sin gamla blogg som man har kört in sig på, men vad ska man göra när den har slutat fungera. Alla bilder som man hade samlade där, alla inläggen som har blivit under den tid man har hållit på att blogga.

Skulle nog vilja säga att lite motivation tappade man men vi får väl se hur det går i fortsättningen. Tänk i dag är det onsdag, i morgon kommer gubben hem det har gått fort den här veckan. Nu har vi en ledigvecka tillsammans det känns skönt. Vi vet inte om vi ska fara till stugan eller om vi ska vara hemma, borde faktiskt vara hemma för det är en massa saker som borde göras här.

Det är ganska sjukt när man tänker på att min gubbe inte har varit här hemma en hel vecka på garanterat sex månader, man kan säga att han bor endast på stugan. Torsdagar när han kommer hem sover han en natt hemma sen bär det iväg. När han börjar om att jobba fredag så far vi hem torsdag, inte blir det många nätter hemma.

I dag hade jag tänkt vara ute lite mycket men inte har det blivit av. Planerade att skotta upp en grotta till Oskar, en som han hade i fjol när jag tog kortet av honom. Älskar det kortet, han blev så himla fin på det. Syns riktigt att han tänker, det här är min, kom inte närmare :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar