Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

Piggare i dag!

I morse när jag vaknade kände jag mig piggare än tidigare mornar den här veckan, kanske håller på att komma på rätt köl.

I går kväll satt jag ändå uppe ganska länge, såg ett avsnitt av miniserien Svärdet och Spiran. Började se ett avsnitt på stugan men jag tyckte inte att den verkade så bra. Hamnade i veckan i ett avsnitt men där flög det så mycket blod att jag tittade på någonting annat som var trevligare.

Så i går kväll såg jag hela avsnittet, känner att jag måste se fortsättningen i kväll fastän det nog är en av de råaste serier jag någonsin har sett. Men det var väl så där det gick till förr i världen, om man tittar i historieböckerna i alla fall.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar