Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

Alltså....










Ja vad ska man säga....Såg nyss intervjun med vår kung...

Kan nog ha några olika bokstavskombinationer om honom...



Själv har jag nog alltid sett honom som någon halvalkis..
Vet inte att jag vid något tillfälle känt mig stolt över vår kung, skulle tro att han har fått gener från någon fransk kurtisan fjant...

Jag är inte emot kungahuset, inte alls, men ja...jag vet inte...det känns så patetiskt allt det här...hans svävande uttalanden...hans flackande blick...
hans tidigare uttalande att han ska vända blad till att nu ta avstånd till allt som skrivs om honom...

Nu ska alltså denne vår blötögde festprisse fortsätta sega sig fram till dödagar.
Är det då inte bättre att den enda som verkar stå med fötterna på jorden, vår kronprinsessa Victoria...får ta över och sprida lite ljus över vårt kungahus.

Victoria kan jag faktiskt se upp till...



Hon inte bara ser ut som en riktig monark...hon verkar verkligen ha någonting i sitt vackra huvud.

Tänk vilken tur att just hon blir vår nästa drottning.

Inte prinsen som verkligen verkar följa pappas fotspår...
Inte heller Madeleine som för all del är en riktigt söt flicka, men som springer runt där borta i USA och inget annat önskar än att bli vän med Paris Hilton..Nä nu kanske jag sa för mycket, men visst jag är väldigt glad att det blir just Victoria och ju förr ju bättre.


Den svenska tigern har hamnat på rygg...

Låt oss ta in en ny...

För Sverige i tiden...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar