Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

Hopp i galoppen....




Tänka sig, redan tisdag....Ja det är det jag säger, man hinner inte med...

I dag var det mulet igen. Lämmen i kroppen av målandet i går, vet av lång erfarenhet att jag borde ta det väldigt lugnt i dag.

Borde ha någon bok som är oläst i någon låda, måste kolla. En bra bok är väldigt avkopplande och när man läser kan man inte göra någonting annat samtidigt.

Skulle vilja läsa boken..


Handlar om den tio åriga flickan som kidnappades av Wolfgang Priklopil och fick sitta inlåst i åtta år innan hon till slut lyckades rymma...

Skulle tro att man inte klagar på lite dåligt väder efter att ha läst denna bok.
Nu till att söka och se...jag vet att jag har några olästa böcker någonstans....

Önskar er där ute en bra dag...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar