Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Lycklig....:))

Det blev inte alls som planerat med hörnskåpen i köket. Vi trodde nämligen inte att vi skulle få lös den hel utan bara använda dörrarna.

Vi fick lös den gamla, gamla skåpen hel och nu står den i vårat hörn i köket :))
Den är så otroligt vacker :))


Vem kunde tro att det skulle bli så perfekt....


Det behövdes inget virke som gubben var och köpte i morse, men det gör ingenting för det kan vi använda när vi ska göra om köksinredningen.

Tänk vilken tur man kan ha :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar