Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)


Vi har beslutat att göra om köket på stugan !

Det vi vet är att det ska vara hyllor istället för skåpar på vissa ställen, det är bara att planera rätt så det blir bra. Köket ska vara i vitt så man kan ha blandade godis färger.

Tycker det är väldigt vackert helt i vitt, men det blir för kallt för mig i längden. Därför är det perfekt att måla all inredning vit och sen smaksätta med färger :))

Finns många fina saker :)
Det jag inte har som jag verkligen skulle vilja ha är en gammal kaffeburk i plåt.
Måste kolla in någon loppis eller auktion i sommar :))



Sen är det bara att kolla och få inspiration av alla skapelser.
För man vill inte kopiera någon, bara få lite tips :)



Vackra fönster



Helt i min smak, om än inte i rosa direkt...




Mmmmm...Kolla in kranen...



Sååå fin !!









Sånt här är verkligen min smak, det mesta har man, det är bara en massa, massa jobb ogjort, och att man låter det ta den tid det tar, utan att jäkta :)



Önskar jag fick tag i många gamla fina fönster!



Mmmmm.......







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar