Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Kväll till slut......


Så var det kväll till slut. Känner mig riktigt, riktigt trött. Kommer att bli stört skönt att gå och sova. Supernöjd med skåpen är jag fortfarande, kommer nog att drömma om den.

I kväll har vi haft besök av våra nya grannar här på stugan. Robert och Jonas, verkligen trevliga pojkar måste jag säga.

Vi har ätit kvällsmacka och tro det eller inte, druckit ett glas vin så här på blanka tisdagen  för att fira att dom har kommit hit till byn. Dom tyckte det var jätte trevligt.

Som sagt, nu är det natti, natti, ska bara diska bort först....hur jag då ska orka det....

Sov gott alla där ute.....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar