Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)


I dag var det mulet.....Tror jag ska ta mig en slödag, känns som det. Men man vet hur det brukar bli, man tänker att man ska ta det lugnt och inte göra någonting, ändå kan man inte sitta still.

Man kanske skulle sätta på en film som man kan försöka sova till. Borde faktiskt göra det eftersom jag sover så himla dåligt nu på nätterna. När man inte får sova ordentligt kommer man alldeles i obalans.

Ja vi får se hur det blir, blir det inte det ena blir det det andra :)



Munnen är fortfarande ett h-vete, suget efter allt möjligt finns där men tar ju så himla ont att det är bara att avstå från det mesta. Sitter och tittar på recept, kanske inte det smartaste när man är sååå sugen, men vänta bara till det här går om, då ska jag stoppa i mig :)))

Önskar er alla en bra dag :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar