Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Så blev det.....

Vågskålen har talat....

Efter moget övervägande blev det ingen öppning.

Varför....Jo det blir betydligt lättare få hyllorna snygga ovanför diskbänken. Med en öppning hade det varit svårare arrangera hyllorna.

Det finns så mycket annat man kan göra för att få det originellt just för oss. Inspiration finns det gott om bara titta och se sig omkring men man vill ha någonting eget som sagt :)



Utan öppning blir det långa fina hyllor som rymmer mycket.



Har alltid haft en dröm om draperat under diskbänken, men det vet man av erfarenhet skulle bli skitigt på ett nafs....går nog inte att tänka på.....Men det är riktigt, riktigt fint :)



Måste däremot hitta mig en gammal klocka....Dom är så fina :))



Mindre fack och lådor är praktiskt och vackert. Jenny har en sån här och den är sååå fin :)

Det är bara att spåna på, till slut kommer lösningarna av sig själva :)
Sitter nu här i köket och söker inspiration och tar det lungt medan gubben är och inhandlar mer material.

Tänk vilken tur att jag har den gubbe jag har, jag kunde inte ha det bättre ♥

Avslutar nu med en bild som jag tycker är så fin...Skulle vilja ha en stor tavla av den.... fråga mig inte vad den har för speciellt....
 Har helt enkelt bara något rogivande över sig :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar