Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

Måndag morgon :)


Just det, måndag morgon, solen skiner och det luktar hägg på hela gården.
Känns nästan som om sommaren tar sina första steg......

I går kväll var jag och åt middag hos Jenny o Daniel. Kändes verkligen skönt att få middagen serverad utan att lyfta ett finger. För att inte tala om hur gott det var...Mumma

I dag....ja vad ska man göra i dag.... hade tänkt baka men om det blir fint och soligt bör man verkligen passa på att vara ute, baka kan jag göra i kväll.
Borde fara upp till stugan och vattna blommorna, men det kan jag spara till i morgon. Borde klippa gräset som har tvärandes vuxit dom här sista dagarna. Men det går inte heller för gubben har inte tagit fram gräsklipparen än.....

Har jag beslutsångest....nä hur kan ni tro det ;)
Ja vi får se, vi tar dagen som den kommer :) 

Önskar er alla en solig trevlig dag :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar