Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ ♥ ♥ ♥

Så sitter man då här på stugan och bara myser. Läser tidningen Lantliv, dricker en kopp kaffe och bara njuter...Mmmmm

Ja inte riktigt sant, för just nu sitter jag ju här och skriver.....
Men jag har läst, och när jag nu har skrivit färdigt ska jag fortsätta läsa...Så ni ser, just nu har jag en riktig slö paus :))

Har stökat på lite i dag, städat bort gammalt udda porslin så jag fick in mitt nya ;)

Den nya ljusstaken som jag pratade om tidigare har hittat sin plats :)



Riktigt fin, måste bara göra någonting åt kablarna där bakom, men det löser sig  bara jag blir nog irriterad över att se dom ;)

 På den här platsen hade jag då den gamla bänken, den fick en ny plats inne i köket, där passade den perfekt. Hade bara hundarnas matskålar där och det har alltid varit så dött. Nu blev det nytt liv :)



Å tänka sig, en av mina pelargoner från i fjol som jag hade förvarat i golv källaren under vintern, har börjat blomma :)



Till och med krukan med kryddor hade klarat sig i veckan, dom som brukar vilja ha vatten så ofta, vilken tur jag har ;)



I skafferiet kom det nya saker :)



Nu är det så fullt att det ryms bara inte något mer....



Lilla Rosen från hemma fick naturligtvis följa hit, annars hinner den dö tills jag kommer hem. Å tänka sig den passade lika bra här ;)



Lilla Rosa mattan ligger på golvet i köket, det blev så ljust å fint. Oskar tyckte också  den var riktigt fin ;) Fideli hon ligger i sin Rosa bädd i stället å sover sååå sött :)



Alice ser ut att må riktigt gott hon me :)



Cayleen ligger på sitt hundtäcke och tänker, men herre gud, ska vi inte gå ut snart :)




Men naturligtvis måste dom få gå ut, var ett tag sedan....Kaffet har likaså blivit kallt så jag måste hämta nytt. Då passar det perfekt att gå ut med hundarna en stund och sen får jag återgå till min inspirerande tidning :)

Ha det så bra alla där ute :)
Önskar er en riktigt trevlig helg !



Jaaa jag kommer............



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar