Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ ♥ ♥ ♥


I dag har jag haft min mors dag... :))
Gissa om jag är glad...:))

Ja herre min skapare, det är som om man fyller år....:))

Så många fina saker jag fick :)


En så söt tygpåse där det står...
Änglar finns, Du är en... ♥



En söt gammal såssnipa.... :)




Ett otroligt vackert brödfat från Riverdale, med skydd för sommarens flugor...:)



En jättefin porslins kanna i blekrosa...Sommarens färg ... :)



Lika otroligt fin vispskål i rosa porslin, både kanna och skål  från IB Laursen :)
Samt matchande bakformar ... :))

Så om man.......



sammanfattar dessa  jättefina saker...Så gör jag bara en härlig smet i vispskålen, som jag häller i bakformarna, som blir till underbara cupcakes, som jag ställer på brödfatet, samt serverar en god lemonad i kannan,

Då blir jag en ängel... :)))

Tusen, tusen tack för alla jättefina saker...
Jag bara älskar dom...♥


♥ ♥ ♥

Å ännu mer älskar jag er mina kära döttrar  ♥
Jag som mamma kan skratta mig lycklig över så snälla omtänksamma och kärleksfulla barn ♥

Ps: Såssnipan får vi nog användning av vid någon middags bjudning...eller vad tror ni ;)

- - - - - - -

Det blev enkel servering i dag, smörgåstårta och efteråt en prinsesstårta.
Höjdpunkten var dock bären...så goooda....







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar