Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)


Har varit på graven och planterat i dag. Tänker på mors dag som är i morgon och önskar hon hade varit här med oss. Men hon finns ändå alltid hos mig, varenda dag....

♥ ♥ ♥


Har även varit och köpt måla till väggen på stugan. Tänka sig, måla kostar en hel förmögenhet...
Om man jämför med att fynda saker.

Som den här Kockums pannan, stor och jätte fin, för endast 60:-
Kan nog bli någon köttsoppa i den ;)



En liten skål på fat, ypperlig att använda till lite sylt, marmelad eller gelé :)




Däremot var vi på loppis i dag.... där fanns det ingenting alls, sen var det sååå kallt att man skulle ha tagit mössa, vantar och vinterjacka, kanske om man hade kunnat stanna till vid stånden att man hade hittat någonting men kylan tog överhanden, man bara längtade tillbaka in i bilen...

Nu är det bara att ta det lugnt resten av kvällen.
Se om det finns någonting att se på tv, skulle inte tro det, men har ändå ingenting annat för mig nu när gubben har åkt iväg igen....

Önskar honom en trevlig resa, och att köra försiktigt....


3 kommentarer:

  1. Så himla söt den dära lilla skålen var! :) /lella

    SvaraRadera
  2. Inget dåligt köp va :)
    25 kronor på kupan, kan inte bli bättre :)

    SvaraRadera
  3. Men du stumpan, om du går på namn och webbadress kan du skriva in ditt namn :))
    Sweetie :)

    SvaraRadera