Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Så har man hört årets första åska.....


Ja man har hört den mullra ett par gånger, inget allvarligt tack och lov för annars brukar den gå ganska häftigt här bland bergen....




Så har kameran varit framme igen....

Lite plockbilder alla från stugan :)


Just nu skiner åter solen in i köket men det småregnar lite...


Strösselburkar från julen står fortfarande kvar....


Bara det slutar regna ska man gå ut igen....


Bild från hemmagjorda skåpet i toaletten....


Dom gamla böckerna i margarin lådan....


Gamla smycken i rumsskåpen....


Lille rått prinsen håller koll i fönstret......:)


Den fina ljuslyktan jag fick av Jenny i fönstret....

 

Då bidde det lite ute bilder....



Alice på grönbete......

 

Myrorna bara jobbar och jobbar, ingen ro och ingen vila....



Tulpanlökarna som jag fick av Elin är uppe...

 

Ja det har börjat spira över allt....

 

Kottarna från vinterdekorationerna är fortfarande kvar...

 

Så även ljungen......

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar