Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Så det kan bli.....



Det var alltså i dag jag skulle stiga upp pigg och allert för att börja hjälpa till med ombyggnaden i köket.....

Som jag berättade så smakade jag ett glas vin i går kväll och det är minsann inte min grej.... Magen är helt upp och nedvänd....fattar inte....behöver bara lukta på korken vissa gånger för att man ska må pyton.

Vissa lär sig det där väldigt fort "att dricka menar jag" själv får jag visst fortsätta träna om jag ska tåla det.....

Någon stjärna är man alltså inte i dag men nu är det bara bita ihop och börja riva i väggen. Damm och elände över allt som måste tas reda på. Å andra sidan är det nästan att jag har börjat ångra mig om ta upp det där hålet mellan rummen......

Jag börjar tycka mer och mer att det kan vara ganska skönt vara i köket utan någon insyn.  Ja, ja, ska fundera ett tag till sen får vi se hur det blir, har inte lång tid på mig....

Vi får höra och se.....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar