Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ God morgon...


Har sovit riktigt gott i natt, tänk vad lite mörker kan göra det :))

I dag är det både lite sol och lite mulet....lät inte så bra på väderleks rapporten men vi får hoppas att det blir lite fint väder i alla fall.

Tackar dock gudarna att man inte bor i USA med sina orkaner, tromber och alla dom hemska naturfenomenen som är där. Inte ska man klaga över lite mulet väder...

Gubben for tidigt i morse för att köpa sina bräder.....Jag hann inte följa med....Måste erkänna att jag var lite seg i morse och det ska man inte vara om man ska hinna med när han har bråttom :))


Hade tänkt mig hem till katterna i dag, jag vet att andra ser till dom men man saknar dom när man är här, känns alltid bra när man varit hem och träffat dom en stund :)

Gubben ringde dock för en stund sedan och sa att nu hade dom minsann börjat med vägbygget så det var stopp överallt. Då måste man alltså ta sörvägen och det känns som en stor omväg fastän jag inte tror att det är någon större skillnad...

Nu är det bara att komma sig i gång....och inte sitta här och slöa....

Ha en bra dag där ute :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar