Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

Lördag hela dagen.....





Lördag morgon.....Så var man ensammen igen. Tänk vad tiden går fort när gubben är hemma och man är ledig. Den här gången har hans ledighet tyckts mig vara så otroligt kort. Förhoppningsvis  går hans borta vecka fort även den.



I går infann sig ett stilla lyckorus efter att Sverige gick vidare till VM final. Måste säga att matchen var som ett vackert konstverk, dom spelade så bra, så bra att man kände sig glad inombord :)) Skräcken infann sig senare när Finland vann över Ryssarna, alltså Sverige - Finland i en VM final.....Oj, Oj, Oj....en riktig rysare!!!

Resultatet får vi se i morgon.

HEJA SVERIGE!!!

Annars då.... Ja blogger har legat nere ett tag, det har inte gått att gå in och skriva. Undra varför man saknar att skriva när det inte går....när man annars inte är in och skriver på veckor. Ja bra konstig kan man vara.

Har faktiskt inte så mycket att skriva om nu heller, kände bara att titta in och skriva ett par rader, kanske för att man just i dag känner sig lite ensammen.....Det som däremot är skönt när gubben är borta är att man slipper allt tjat om mat. Han har upp en period nu när det ständiga frågan är....VAD SKA VI ÄTA....han verkar alltid vara hungrig nu...måste ha mask!!

Nåja, nu får man lite semester från just matfrågan...för jag i motsats till gubben har upp en period när jag inte tycker att någonting alls smakar. Men jag behöver då inte vara orolig, för det jag med säkerhet vet är att aptiten kommer alltid tillbaka :)

Sen då....Ja vi kommer att få tillökning.....Elin har skaffat en till katt. Hon är såååå lik Alba att man kan tro att det är samma katt i mindre format :))

Se så söt hon är :))







Nästa helg ska dom hämta henne. Hoppas att hon blir lika go och gullig som Alba.

Nå....tillbaka till dagen....Jag undrar vad jag ska hitta på i dag. Jag vet vad jag borde göra...men om det blir så.....Ja det vet man aldrig, virra hit och dit..det är jag bra på!!

Alltid blir det väl någonting i alla fall, vi får se.....

Hoppas ni alla får en bra dag där ute i solen :))

˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙♥˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙
När en dörr stängs öppnas en annan.
Men ofta ser vi så länge och
ångerfullt på den dörr som stängs
att vi inte ser den som öppnar sig för oss.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar