Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Vilken toppen idé

Som jag berättat tidigare så ska vi göra om i köket här på stugan.

Hade tänkt oss göra en hörnskåp där man kan ställa in lite saker. I och med att det bara blir hyllor som köksinredning måste man ha någonting annat där man ställer in saker som man inte vill ha framme...

Så i går när vi satt och pratade om detta kom Jenny på någonting sååå smart. Fattar inte att jag inte hunnit tänka på det, så länge som jag har gått och sneglat på dessa dörrar.

Ja hon kom på att ta dörrarna från det gamla skåpet i bagar stugan och sätt på hörnskåpen...
Ja men såå smart, det kommer att bli perfekt. Älskar dessa gamla dörrar :))


Nyckeln är hem smidd..



Så även gångjärnen....



Ja men alltså, kan det bli mer perfekt.....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar