Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)


Otroligt härligt har det varit ute i kväll :)

Grillningen blev perfekt....revbensspjällen samt ungstekta och färska grönsaker, supergott :)







Cayleen den lilla söta snålisen höll på att springa ihjäl sig när hon kände att det luktade gott grillat :)



Efter att ha fått smaka lite gobitar, gick hon och la sig i sin grop som hon har grävt under bron. Vet inte varför hon har gjort det, om det kanske är svalt och skönt där under :))



Tyckte nästan synd om grannarna som fick arbeta och slita, medans vi satt och åt och jäste i solen. Dom har äntligen blivit av med några som hyrde deras söners hus, inte dom bästa hyresgäster var väl det! Blev dock inte så många månader dom bodde där..... Nu när dom till slut är ute ur huset, var det bara att börja skura och göra i ordning detta hus som även det ska säljas nu !

Här är granngubben uppe på taket och sotar, Anders vågade inte ens titta på honom, så höjdrädd är han. Tur vi har Daniel som sotar hos oss :))


Ja fy attan vad vi mår bra här uppe på stugan :) Nu är det inte länge så ska man parkera sitt breda arsle på soffan framför tv apparaten och kanske se om Sverige tar sig vidare i melodifestivalen. Personligen tycker jag att det är en skit dålig låt, men vi får hoppas att andra tycker den är bättre :)

Alla hundarna ligger utslagna efter dagens många aktiviteter ute. Måste säga att våran rymnings benägna Cayleen har varit sååå snäll den här gången vi har varit här uppe, hon har inte försökt smita en enda gång, går bara omkring och myser. Det är så skönt när man inte behöver ha ögonen på henne hela tiden :))



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar