Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ ♥ ♥ ♥


Ja det känns nästan som eftermiddag för vi sov så länge i morse. Vaknade av att fåglarna kvittrade så högt att det lät som en hel orkester utanför fönstret :))

Fint väder men inte så varmt är det här i dag, hoppas att värmen kommer nu snart.

Hade en trevlig kväll i går....

Med god mat som gubben stod för........


Lite stärkande mellan matlagningsakterna fick han även i sig :)



Så blev det till slut en härlig plankstek.....Var sååå hungrig att jag åt upp allt med god aptit "nu när jag äntligen kan börja äta igen".

Jenny och Daniel skulle hämta Oskar, så då tänkte vi att dom får äta med oss. Dom blev överlyckliga över plankstek......Mmmmm



Fick så otroligt fina blommor... Måste bara ses....Sååå vackra......



Varje enskild blomma är så vacker....


Rosor, så härligt höga och ståtliga......





Efter att ha beundrat dom på golvet och i närbild, hamnade dom till slut på sin plats i rummet. Där dom verkligen pryder sin plats i dag :)



Ja det var en riktigt trevlig kväll :)

Saknade dock Elin och Jim...Som var och hämtade sin lilla Kisse :)

Hon är så söt lilla Alma...



Elin skickade hem bilden till oss när dom hade hämtat henne :)

Ha en bra dag där ute :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar