Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)


Tänk det gick ju riktigt bra för Sverige och Eric Saade i Eurovisions slagern.
Vem kunde väl ha trott det, inte jag i alla fall.




Kommer ihåg för 27 år sedan, då låg jag på BB och hade fått Jenny. Herreys tävlade med låten Diggiloo Diggiley och vann, det var 1984. Ung var man och unga tankar hade man! När programmet började använde Jenny sina stämmband för första gången och skrek under hela tiden det vararade. Orolig blev man naturligtvis men när då Sverige vann tänkte jag....Det här kommer nog ändå att gå bra, när vi till och med vann Eurovisionsslagern :))
Haha...måste skratta när man tänker tillbaka...men vem vet allt har bara gått jätte fint sååå ;) 



Till annat då... I går var jag riktigt duktig, gjorde faktiskt lite måste saker, kände inte för det i går morse, men när jag likaså kom igång gick det av bara farten. Tvättade, städade, putsade fönster, ja det tog faktiskt hela dagen. Har fortfarande ogjort lite sådana där måste saker men vi får se, finns energin där får jag avsluta det i dag så jag inte behöver tänka på det :))

I kväll blir det sitta framför tv burken och bita av sig naglarna för det är nämligen....

SVERIGE - FINLAND
I
VM FINAL

Hur ska detta sluta, kommer att blir riktigt, riktigt spännande

HEJA SVERIGE





Söndag och vilodag egentligen, men det får vänta till eftermiddagen.
Nu är det bara att få rumpan att lyfta sig och få lite gymnastik :))

Ha en bra söndag alla där ute :))




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar