Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Då var man äckligt mätt.....

I dag har det varit middagsbjudning :)

Nu fick Elin och Jim vara med eftersom dom missade i fredags :)

På menyn stod lite plockmat.

Lilla spelialen....


Skinkrullar



Cheesecake.





Potatissallad.



Sist men inte minst, tunna revbensspjäll.



Tänka sig Elin o Jim var inte ledsna att bli bjudna på mat :)



Ja herre min skapare, man åt så man trodde att man skulle spricka...
Inte bra, inte bra.

Alla dom andra blev så trötta efter maten, att dom gick och la sig att sova en stund...



Nytillskottet lilla Alma, somnade på gubbens mage :))



Ja hon är sååå söt den lilla Alma....



Hon är så lugn, inte som kattungar brukar vara...



Hon trivdes verkligen uppe på min bullburk....





Alba är lika söt hon, bara att nu verkar hon så stooooor.......



Tänk att något kan vara så sött :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar