Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

Det gick åt h-vete...........


Så sitter man då här och har åldrats minst tio år efter att ha sett katastrof matchen mellan Sverige och Finland....



Medans jag sitter surmulen och skriver kan jag fortfarande inte förstå vad som hände, förlust med
6 - 1, ja det är ju skrämmande...... Sverige måste ha fått någon mental störning.....
Nä det är bara att erkänna, vi föll på vårat eget orimliga grepp.....
Det tar så jäkla ont att säga det....men det är bara att erkänna....Finnarna var bättre...

Djuren sitter omkring mig och förstår inte varför jag har varit såååå ful i munnen under några timmar, måste se till att dom förstår att det inte är dom jag är arg på i alla fall.....

Sen är det bara göra natti, natti !!



SOV GOTT






I morgon en ny dag med nya möjligheter :))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar