Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Så var det kväll...


I morgon ska gubben få leka lite byggare bob. Ska nämligen börja göra hörnskåpen i köket här uppe på stugan. Det kommer att bli riktigt spännande att se hur det kommer att bli :)

Annars har det inte hänt så mycket i dag. Regnat till och från, så det har fått bli lite inomhus plockande.

Har faktiskt fått upp en svart rullgardin i sovrummet, sover så hemskt dåligt, måste bero på att det är så ljust hela natten nu, kommer att bli skönt få det riktigt mörkt.

Åt riktigt gott i kväll, american pancakes, jordgubbar och grädde, mumma var det...



Men nu är det som sagt kväller, kommer att bli skönt göra en tidig kväll. Har varit uppe så länge, sovit så dåligt och vaknat så tidigt så nu hoppas jag verkligen på att få sova ut.

I morgon bär det iväg att köpa virke och hämta lite snickar grejer som har varit bortlånade, men det behöver man ju inte göra i ottan, så jag ser som sagt fram emot lite sovmorron. 

Sov gott.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar