Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)



33 grader kallt och en strålande vacker dag.
Tänk om det vore 10 grader kallt och en strålande dag.

Nu är det som det är och det är ingenting att göra åt. Gubben har åkt nu på sin jobbar vecka. Inte lätt för dom när det ska lastas i den här kylan. Men nu blir det varmare och varmare för varje mil han kommer hemifrån. Lyllo han!.....Man å andra sidan, han skulle nog stanna hemma i kylan om han bara fick :I

Det som är roligt är att Jenny har kommit hem från Stockholm, nu är alla samlade på hemmaplan igen :) Hon kommer snart förbi innan hon far och jobbar. Hade ett par hyrfilmer som ska tillbaka i dag. Tänk vilken tur, nu slipper jag ut, hon skulle lämna tillbaka dom åt mig:)
Kan inte bli bättre.

Har fått mig mitt morgonkaffe men inte mycket mer. Hmmm vad skulle man ha gjort i dag?
Kanske man skulle börja baka. Jag måste och handla en hel del saker innan jag kan göra något storbak men alltid har man någonting hemma man kan röra ihop.
Som det är nu har jag inte en skorpsmula. Måste bara göra någonting åt det här eländet, det är inte roligt när man är helt utan fika.

Ja vi får se vad som händer, vad tror ni  om dom här?
Bakas faktiskt på ett konditori i södra Sverige :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar