Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

Lika hes i kväll :)

Så var jag lika hes i kväll som i förrgår kväll, har pratat med Marie två timmar igen.
Ja ni vet, det är mycket att prata om hundar :)

Nu har alla små liven varit ute för kvällen. Jag ska snart göra mig i ordning för sängen, men först blir det en lindrande tekopp för halsen. Skulle nog tro att det slinker ner en liten macka med, matglad som jag är :)

I morgon bär det iväg till stugan, känns så härligt att få byta miljö ett tag. För att inte tala om att man saknar alla dom fina grannarna där uppe :)

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar