Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

Cleopatra and Julius Caesar: All About Us

I dag har mat sett på filmen Cleopatra. Filmen räcker i tre timmar, det är himla tur att man kan sätta på paus så man får i sig lite mat då och då :)





Tänk denna film kostade 300 miljoner kronor.


Här har det inte hänt så mycket i dag ska jag säga. Är fortfarande krasslig. Foten är mycket bättre tack och lov, alltid något.

Tänk vad gammal man har blivit. Det märker man när man jämför sig med skådisarna i barnprogrammen man såg när man var liten, man tänker sig aldrig dom som gamla.

Här nedan kommer några personer som vi har sett många, många gånger, men då som barnskådisar, kan ni gissa vilka dom är.....

Svaret kommer en annan dag :)

?

?

?

Ja herre min skapare så gamla dom har blivit och jag med dom, man kan rent inte fatta att dom var så små och gulliga någon gång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar