Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

Ja i dag kan man faktiskt le. Det är bara 20 grader kallt, rena rama blidan :)
Var ute tidigt i morse och stoppade motorvärmaren till bilen. Den har inte varit igång på fjorton dagar så jag tror att den behöver en liten uppmjukning innan jag ska iväg och handla.

Man kan inte anklaga mig för att ranta mycket i alla fall, inte är jag miljöförstörare heller, och bensinkontot är väldigt lågt. Däremot drabbas man av insnöad hjärna när man inte kommer sig ut mer......Ja, ja det går att ändra på även det, nu när man är friskare och kylan minskar :)

Solen skiner och det är underbart vackert.
Nu är det dags att sluta gnälla......
Vi kunde ha bott i Sibirien också, och kanske tvingats prata ryska.......

No äre väl ändå så.......




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar