Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Kanonväder ♥

I dag har det verkligen varit kanonväder. Har dock inte varit ute så mycket kan jag påstå.
Det blev till att ha främmande istället.

Jenny och Elin var däremot och gick runt Åträsk berget, så både Oskar och Fideli var helt knäckta när dom kom hem "inte bara dom, Elin såg ganska knäckt ut hon med" :)


En helt färdig Fiddan :)


En snudd på ännu knäcktare Oskar, men han hade visst hunnit springa och jaga snöbollar under promenaden :)

Alba har varit här i dag och har fått stanna i kväll när Elin ska ut på raitan taitan :))
Först sprang hon som vanligt på upptäcksfärd över allt :)





Sen blev hon hungrig och på menyn stod torkat renkött!!



Sen var det dags att gå å vila i det lurviga fårskinnet :)


Här fick lilla Cayleen en liten korvbit som hon tyckte var jätte smarrig :)



Alice hon sprang omkring och var som en annan linslus, skulle vara med över allt :)



Cayleen hon kollade mest in maten :)


Hos oss har det varit härligt med katter och hundar och ungar, fattas bara hembryggt äppelvin :) Jenny sitter och undersöker där hon blev hundbiten av en "galen hund" tack och lov var det då ingen av våra!!

Nu har barnen och främmandet farit. Nu är det bara jag och gubben och naturligtvis alla djuren.
Inte ens TV:n surrar. När vi for hem drog vi ur dekodrarna och naturligtvis har dom tappat inställningarna, så det är bara att söka, skulle ta upp till två timmar. Nåja vi hinner nog titta en stund i kväll i alla fall :)

Nu får vi verkligen hoppas att vi får lika fint väder i morgon. Här är klockan 18.30 och det är +1.
Det är så man inte tror det är sant, men HÄRLIGT är det i alla fall.

Ha en trevlig lördag kväll.
Kramar till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar