Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

Fredag....



Fredag..... å ont i skallen som bara den. Blir inget vin i kväll kan jag tala om.....
I går var jag på spirometrin och som vanligt får jag så himla ont i skallen av allt blåsande och flåsande. Många blir väldigt yra när dom gör det här, inte jag.....i mitt fall är det ont i skallen ett par dagar istället.

Blev en kort vistelse på stugan, är tillbaka på hemmaplan nu. Ljusstakarna är i alla fall borta från fönstren och det känns skönt. Fönsterputsning skulle man ha gjort. Jag torkade lite och hjälp så svart det var.....Fattar inte hur det kunde vara så mycket. Jag undrar jag om värmeljusen är stor bov till det där svarta, det eldas ju en hel del sånna där uppe :)
Ja ja....det där lämnar vi till våren och vårstädningen...

I dag har jag gjort dom vanliga matlådorna till gubben för i morgon bär det iväg för honom. Tänk vad veckorna går fort, man hinner snart inte med i svängarna, bara helgen får gå så är han snart hemma igen :)

Nu är det dags att förbereda middan, blir inget speciellt i kväll, jag är less matlagningningen för i dag. Sitter däremot här och undrar vad som har hänt med kaffet....måste vara dåliga kaffebönor just nu....jag brukar alltid få bättre i skallen om jag häver i mig ett par fulla koppar, men inte nu.

Jag får prova en till :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar