Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

Vad tror ni?


Tittade mig i spegeln för ett tag sedan, kände inte riktigt igen mig, tror ni jag har fått svininfluensan?

Hittade en annons i tidningen, undra om man skulle ringa och boka en tid.
Annonsen är väl från 20-talet, tror ni han praktiserar detta än?



Skämt å sido. Jag har fortfarande ont i skallen och känner mig inte alls kry. Ont i hela kroppen och förkyld "som vanligt" är faktiskt rädd att jag har fått i mig något virus. I torsdags satt jag på läkarstationen och andades in en massa skit som dansade runt i luften. Det var flera som klagade att dom hade influensan, vissa hade legat i fjorton dagar!!!

Skulle inte tro att det smittar så fort så det kommer från dom men som sagt kry är jag inte.
Men om jag nu ska se ut som en gris så tycker jag den här grisen är sötare att titta på, vi får hoppas att nästa gång jag tittar mig i spegeln så är det så här jag ser ut.


FN också, nu är det kallare igen. Önskar så mycket att det skulle börja töa ordentligt, helst så mycket att all snö tinar bort. Nu är jag där igen, surrar om samma sak, jaaa jag vet!!!!
Men jag längtar så sjukt mycket efter sol...sommar....och värme.
Allvarligt....tror att jag snart ska emigrera!!!



Hjälper inte att jag fäller en tår, det blir inte grönare för det!!!

Men man får rycka upp sig. Tänk vilken tur att man inte är torr bakom öronen än.
Man kan alltid drömma sig bort i en annan värld, där det alltid är sommar :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar