Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

36 grader Huuuuu!!!!!



Känner mig lite sliten i dag, blev en sen kväll i går så det är kanske inte så konstigt. Sen har jag inte sovit så bra heller.

Hade något djur ute på bron för lampan började lysa hela tiden och hundarna skällde hysteriskt.
Varje gång jag tittade ut såg jag dock ingenting, skulle tro att hundarna hann skrämma iväg....vad det nu var innan jag hann kolla.

Här är det kallt som vanligt 36 grader i morse. Det visar den gamla mätaren på baksidan av huset, den digitala han har kreperat av kylan där står det bara LO. Var ut tidigt och satte på motorvärmaren till bilen så jag får igång den när jag ska och hämta hunden. Gubben kommer till Piteå ganska tidigt och då ska jag passa på att hämta henne så hon slipper följa runt hela dagen med att lossa och lasta.

Liten, smal och tunt hår så här efter valpkullen. Det var beskrivningen jag fick av Marie, säkert jättesöt som alla andra. Hon kommer nog att äta upp sig snart här "får vi hoppas"!

Skulle tro att jag kommer att lägga upp lite bilder på henne, kanske senare i dag :)

Ha en riktigt bra dag där ute :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar