Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

Barn skådisarna som blivit gamla :)


Astrid Lindgren
Så många roliga stunder man har henne att tacka för.



Pipppi

=

Tommy

=



Ronja Rövardotter



Lotta på Bråkmakargatan

=



Ja just det vem var då dom medelålders människorna som vi har lärt oss älska så mycket, men då var dom små och kommer alltid att vara det i mina ögon.


Emil i Lönneberga.




Annika i Pippi Långstrump




Pelle i Saltkråkan



Jag tycker inte alls att dom är lik sig. Emil kan jag väl se lite, lite, likhet då och nu,  men dom andra "Annika och Pelle" skulle jag aldrig kunnat gissa rätt på.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar