Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

Cayleen tycker det är mycket snö :)

Har varit ute en lång stund med hundarna på morron.
Lilla Cayleen tycker nog att det är mycket snö.

Alice och Fideli är så glada att det inte är 30+ hela tiden. Dom älskar ju att vara ute och springa och skälla till allt som rör sig :)


Pinkdags...alla på samma ställe :)



Cayleen ska upp på högsta höjden och kolla in omgivningen :)



Många snöhögar att undersöka :)

Det är så roligt att kunna vara ute. Vi har varit så mycket inne sista tiden att det känns riktigt som en befrielse att komma ut i friska luften. Snöar gör det däremot nu för fullt. Hoppas att det slutar till i morgon när vi ska upp till stugan. Men gör det inte det får vi sitta inne framför öppna spisen och grilla korv och mysa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar