Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)


Nu har man varit och handlat i alla fall, tungt som bara den, tänk att man alltid ska kånka på en massa skit. Stressa, stressa när man har hundarna i bilen. Fideli är så frusen, hon börjar skaka direkt.

Ja, jag vet, jag vet, lämna dom hemma tycker ni......
Ja det är lättare sagt än gjort!!! Som ni hörde tidigare hade bilen inte varit igång på fjorton dagar. Hundarna är inte van att jag är borta. Om jag lämnar dom blir Alice så otroligt orolig att hon är förstörd en hel dag, i regel framkallar det ett epilepsi anfall hos henne. Inte så kul att lämna då!!

Men har man skaffat dom sötsakerna så får man stressa, utan att gnälla.
Frågade faktiskt mina svärföräldrar som bor vägg i vägg om dom möjligtvis skulle kunna titta till dom små liven en stund medans jag for och handlade.....Men nej det gick inte för dom skulle på ÖB och köpa snus.?????

Låter jag irriterad, ja jag är irriterad, men vi lämnar det vid det annars kommer jag att skriva någonting som jag naturligtvis kommer att ångra!!!!!


Dagen började med en kramgo katt och slutar med en fräsande.
Så kan det vara ibland, i och för sig ganska ironiskt!!
Sånt är livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar