Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Så var hon här ♥

Så har då lilla Cayleen kommit. Inga problem alls, är som att hon alltid har varit här för dom andra. Annars brukar våra hundar inte vara så förtjust i främmande fyrbenta varelser.
Dom ser säkert att hon är en av deras sort :)

Liten är hon och väldigt lite hår, inget yv på svansen där inte. Hon är faktiskt ganska olik dom andra. Men vi vet ju att håret kommer till hösten.






Ja så ser hon ut det lilla livet :)

Just nu sitter hon i mitt knä, verkar vara en liten knähund.
En söt sån :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar