Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

Chit, då var det kallt igen. Här är det 26 grader i kväll.
När ska detta ta slut.

I dag kände man att livet var på väg tillbaka när det inte var så kallt.
Vi får hoppas att det snart blir varmare igen.

Nu är det snart dags att ta snuttefilten och gå och lägga sig, ska bara se en deckare först. I morgon är det en ny dag med nya utmaningar. Vad vet jag inte än men alltid blir det något.

Jag kan inte förstå var min kreativa sida har tagit vägen, den har nog frysit bort någonstans. Jag saknar den. Bara jag hittar igen den ska jag lägga den på elementet och tina upp den illa kvickt.
Blev mycket den, den, den där :)

I och för sig har jag inte tid för någonting annat än försöka hålla katthåret någorlunda på avstånd, katterna har ingen större lust att vara ute nuförtiden, kan ni förstå varför?
Ibland har jag lust att göra som Fred Flinta, ställa ut dom på kvällen.....
Men njaaaa, jag är ju lite för mycket djurvän för det :)
Tack och lov.

Ha en trevlig kväll


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar