Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

Måndag!


Frukosten är avklarad. I dag provade jag för första gången soja dryck. Jag har använt vatten till min gröt, eftersom jag inte tål mjölken för min mage. Det var betydligt bättre för ögat att äta med soja drycken. Det ser ut nästan som mjölk men är lite sötare.

Kallt är det fortfarande här. 29 grader i morse. Trots kylan har det snöat lite, men nu strålar solen och det är väldigt vackert.

Skulle söka efter kanelen till gröten i morse, den var längst bak i kryddskåpen och när jag skulle plocka fram burken så drösade en hel massa burkar ur. Klumpig ja det är jag men det är ett annat klart tecken......att det har blivit alldeles för stökigt bland burkar och påsar.
Därför ska jag nu ta och rensa där, har säkert dubletter av flera burkar, ja ni vet det är en sån där noll koll skåp.....

Blir alltså städning här i dag :(  Inget roligt! Men skönt när det är gjort :)

Hoppas ni får en riktigt trevlig dag.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar